Pages

18 Ağustos 2011 Perşembe

Bir Zamanlar

Z) Tamam o zaman fısılda sende geceye sessizce yorgan altın da ağlardım geceleri içimi çeke çeke ....

Y) Geceler o kadar sağırdı ki fısıltılarım boğulurdu kendi sesimde...ağlardım... yastığım bir denizdi sadece..

Z) Boğuldum sandım yine meğer ne iyimsermişim ben, kalmamış geriye bir tek zerrem bile : )( :

Y) Boğulmadım neyse ki gözyaşı denizimde..öğrenmeliydim yüzmeyi harcamamak için tek bir zerremi bile..

Z) Neyse ki benim o deli gönül yine ....ne deniz boğabilir ...nede zerrem incinir....tek tasam yine sen ...sensizlik kapkara tarifsiz üstümü örtüverir.....

Y) Gönlüm delidir leb-i derya da gezinir...böylelikle sensizliği üstünden atıverir:D

Z) Çekiştirir yakamı ... ustüm başım bulanmış kan mı .... deryalar da yıkansam..... sevdam aklanır mı...

Y) İki elim yakanda üstünde ki kan değil! öfkemden sıçrayan bir parça ah'tır... hiç boşuna uğraşma nice kevserler sana haramdır!!!

Z) İçiyorsam badeyi bal ile (sevgili) .....Haram değil farz bize .....Uğraşım boşa çıkmış kime ne .... Sen öfkeni sıçrat hep üstüme .....Sevgin buysa boya al ile ....


---Hayal tadın da gelecek kapında rüyalar diyarın da




http://www.youtube.com/watch?v=Id0ly_rEubQ


zaman :)(:

0 yorum:

Yorum Gönder

Yk