Pages

13 Ağustos 2011 Cumartesi

Yağmur Yağıyor ..

Yağmur yağıyor
Sağanak sağanak
Yağmur yağıyor
Tüm olan bitene inat
Yağmur yağıyor
Pırıl pırıl
Yağmur yağıyor
Sokaklar sırıl sıklam 
Bu gün damlalar altında yürüyorum 
Bu gün yağmur yağıyor zerrelerimde hissediyorum 
Yağmur yağıyor
Islak kirpiklerim 
Yağmur yağıyor 
Sellerinde boğuluyorum 
Nefes alamıyor hıçkırıyorum 
Yağmur yağıyor
Saçaklara sığınıyorum 
Aralık vermeden, bir an bile 
Işıksız gökyüzü 
Soğuk doluyor ciğerlerime 
Solgun benzimde tek bir renk grimsi 
Yağmur yağıyor 
Rab böyle istemiş
Delinen gök bile hüzünlü bu gün 
Yağmur yağıyor 
Bu gün her yere ama her yere 
Zahiri veya sübûti
Yağmur yağıyor bu gün 
Hem içime hem dışıma
Tabiat bile yanımda 
Suskunluklar bozuluyor 
Paramparça hıçkırıklarla 
Yağacağı varmış bereketten ziyade 
Feryattan öte bir yangının bağrına 
Korkusuzca iniyor 
Teker teker çarpıyor 
Kaçmak kendini boş yere kandırmak bu gün 
Yağacağı varmış 
Yağmur yağıyor 
Ilık ılık; buz kesen bedene 
Yağmur yağıyor 
Ufukta yaklaşan fırtına 
Unutulmuş, tozlanmış tüm geçmişin geleceğinin üzerine 
Berraklaştıkca sancıyor 
Dil dönmez bu gün kup kuru 
Gözler dinmez bu gün 
Yağmur yağıyor 
Tuzlu tadı dudaklarımda


Bu gün yağmur yağıyor. Kim bilir hangi topraklara, hangi hayatlara. Islanmaktan korkmuyorum. Yollar daha serin ve temiz. Hayatlar daha ferah ve yalnız. Yağmuru seviyorum. Olduğu gibi hür ve temiz. Suskun, birikmiş,bezgin,zor.....kolay olacağını vaat eden olmadı. İnsan aynada gördüğü kişiyi tanımadığını fak edemiyor.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yk