Pages

16 Ağustos 2011 Salı

"Neden"

Güzelim;
Sen hep öyleydin işte bir başka ve bambaşka kalacaksın.
Şimdi veya sonra evveli veya ahiri ,yolcusu, konaklayanı asıl olan soru "neden" ?
Evet asıl olan bu.Bir boşluk var şuan bir garipseninme bir bilmece birdir bir -leme çok şey var,
ama az şey gerek.Gitmek istemek, gitmek geliyor gitmek ama kendinden mi nereye gitsen, kimden gitsen gidilecek bir adres bir mağra koy kalınacak sığınacak çatı, ay, sen semaya baktığında parlayan parlamayan yıldızlar, yıllardır ıssızız içimizde dinmeyen bin bir dilek.
Bir gün Habeş den çıktım Bağdat a gidiyordum.Yolda rast geldiğim bir bin dere köyü delisi ile anlamadan bir su başında sohbete koyulduk.İşlek bir yoldu.Gören bize bakıyordu.Aralarında fısıldıyorlar homurtular ayyuka çıkıyordu.Bu ceryan eden olaylar beni meşgul ediyorken
*deli;
Bana bak bana dedi !!!
kafamı çevirdim o hiç kesmeden konuşmaya devam etti.
Sen orada kimi arıyorsun ki ? bakınıyorsun aradığın orada değil.Eğilde suya bak.
Sen ne duymak istiyorsun ki ? millletin dediklerine kulak kabartıyorsun.
Sus bak kalbin ne diyor.Atıyor mu ? iki güm bir pat !!
Ağzını açıp açıp yutkunuyorsun kime ne diyeceksin ?
Önce kendine bir iki sorun yok mu ?
Gevelemeye başlayamadım bile ardımda bir gümbürtü koptu döndüm ki seyyar bir tüccarın katırı huysuzlanmış arabasının tekeri kırılmış ve malları olduğu gibi yere serilmiş.
*deli ye dönüp yardım edelim diyecektim ki yerinde serin yeller esiyor. . .

Zaman :)(:

0 yorum:

Yorum Gönder

Yk